מגן מסך מומלץ

איזה מגן מסך הכי טוב

מגן מסך איכותי

כאשר רוכשים סמארטפון או טאבלט, חשוב מאוד לרכוש איתו גם מגן מסך. שכן, מגן המסך מסוגל למנוע מקרים של שברים או סדקים במסך המכשיר, וכך לחסוך את הצורך בתיקון או החלפה שכרוכים בהשקעה כספית די גבוהה. על כן, מרבית מהאנשים אכן בוחרים להדביק על המסך מגן מסך איכותי. במאמר הבא ניתן לקרוא על טיפים שמומלץ ליישם טרם הרכישה, וכן על דגשים שיסייעו להחליט מהיכן מומלץ לרכוש את המגן. 

מגן מסך מומלץ – טיפים לרכישה

טרם ניגשים לרכוש מגן מסך, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • מותג מוכר – כשם שישנם מותגים המתמחים בייצור מוצרי חשמל, כך ישנם מותגים שמומחיותם היא לייצר מגני מסך. שכן, אותם מותגים מקצועיים עושים שימוש בחומר הגלם ובמכשור המתקדם ביותר, על מנת לייצר את מגני המסך האיכותיים ביותר. על כן, מומלץ לבחור במגן מסך של מותג מוכר ואמין. 
  • עמידות מפני שברים – המטרה העיקרית של מגן המסך, הוא למנוע מהמסך להישבר או להיסדק במקרים של נפילות או חבטות. על כן, יש לבחון היטב את רמת העמידות של המגן טרם הרכישה. 
  • התאמה למסך – חשוב ביותר לרכוש את המגן שמתאים בצורה מדויקת למסך. על כן, יש לבחון מהו הדגם המדויק של הסמארטפון או הטאבלט, על מנת שיהיה ניתן לרכוש את המגן המתאים. 
  • סקר שוק – מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו בכמה חנויות שונות. כל ניתן יהיה לבחור בחנות עם המחירים המשתלמים ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, משום שלעיתים מחיר זול מדי עשוי להעיד על מגן שאינו איכותי. 
  • חנות אמינה – מומלץ ביותר לרכוש את מגן המסך מחנות מקצועית ואמינה, המאופיינת במגני המסך האיכותיים שהיא מספקת. 
  • עמידות בפני נוזלים – על מנת למנוע מצב שנוזלים יפגמו במסך, מומלץ לבחור במגן מסך העשוי מחומר שדוחה נוזלים, כמו מגן מסך ננו. 

מגן מסך ננו חוות דעת

מגן מסך זה, מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. בין היתרונות של המגן הנ"ל, ניתן למנות את הבאים:

  • דוחה נוזלים – הודות לטכנולוגיה הייחודית, מגן מסך ננו דוחה נוזלים בצורה מרבית. 
  • עמיד ביותר – רמת העמידות של מגן זה הינה גבוהה הרבה יותר ממגני המסך האחרים. משמעות הדבר היא, שהתדירות הנדרשת להחלפת המגן הנ"ל הינה נמוכה במיוחד. 

מהיכן מומלץ לרכוש מגן מסך ננו

על מנת להפיק את מרב התועלת מהמגן האיכותי, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • מקוריות – חשוב ביותר לוודא כי מגן המסך הינו מקורי ולא מזויף. על כן, יש לבחור בחנות מקצועית ואמינה, המספקת מגנים מקוריים בלבד. 
  • המלצות – על מנת לבחור נכון בחנות לרכישת המגן, ניתן להיעזר בהמלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים או בני משפחה, אשר רכשו בעבר את המגן הנ"ל והיו מרוצים הן מהשירות והן מהמסך עצמו. כמו כן, במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן להיעזר בחוות הדעת הנמצאות בפורומים ייעודיים באינטרנט וברשתות החברתיות.

המלצות להדבקת מגן מסך ננו

על מנת להפיק את מרב התועלת ממגן המסך, חשוב ביותר להשקיע בהדבקה. שכן, הדבקה איכותית ומקצועית תבטיח כיסוי של כל שטח המסך, וכן תבטיח נראות אסתטית של המסך. על כן, ההמלצות הבאות מומלצות עבור כל אדם שרוצה להדביק מגן מסך ננו:

  • ניקוי המסך – יש לנקות היטב את המסך מאבק או מכל לכלכוך, על מנת להבטיח הדבקה איכותית ביותר.
  • משטח ישר – חשוב להניח את המכשיר על משטח ישר בזמן ההדבקה.
  • מניעת תזוזות – על מנת למנוע מצב של הדבקה עקומה, חשוב להימנע ככל הניתן מתזוזת המכשיר. 
  • פניה לחנות מקצועית – במיוחד במקרים בהם אין ידע או ניסיון בהדבקת מגן מסך, רצוי ביותר לפנות לחנות סלולר מקצועית. שכן, העובדים שבחנות יוכלו לבצע את ההדבקה על הצד הטוב ביותר. 

e-bag – מגני מסך מומלצים

במידה ואתם מחפשים מגן מסך או מגן חיצוני לסמארטפון או לטאבלט שלכם, ואינכם מוכנים להתפשר על איכות, הגעתם למקום הנכון.  

אנו בחברת e-bag, מתמחים באספקת ציוד מגן לסמארטפונים וטאבלטים. כמו כן, אצלנו ניתן להנות ממגוון רחב של מקלדות איכותיות ומקצועיות. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת להעניק לכל אחד מלקוחותינו את המוצר הטוב ביותר, במחיר המשתלם ביותר. 

הצוות המקצועי והמסור שלנו ישמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה והתייעצות, על מנת להבטיח רכישה נכונה ומוצלחת.

מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 053-5568021

דוא"ל – info@ebag.co.il